.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امضا پروتكل همكاري گمركي ايران و تركيه

به ميزباني رامسر و با حضور وزير اقتصاد، پروتكل همكاري گمركي ايران و تركيه امضا شد

سيد شمس‌الدين حسيني شب گذشته در حاشيه امضاي پروتكل همكاري گمركي ايران و تركيه در رامسر اظهار داشت: مازندران يك و نيم درصد مساحت كشور و بيش از چهار درصد جمعيت كشور را دارد كه به لحاظ جغرافيايي و فرهنگي مي‌تواند موقعيت منحصر به فردي در توسعه كشور داشته باشد.

وي اظهار داشت: مازندران با توجه به اينكه از جاذبه‌هاي گرشگري بالايي برخوردار است و به لحاظ موقعيت جغرافيايي و دسترسي به درياي خزر و همچنين همجواري با كشورهاي توسعه يافته پلي براي توسعه كشور خواهد بود‌.
حسيني در ادامه به نيروهاي ماهر و دلسوز استان اشاره كرد و ادامه داد: مازندران علاوه بر موقعيت‌هاي فوق از نيروي انساني فعال، دلسوز، ماهر و قابل توجهي برخوردار است كه در جهت به ثمر رسيدن ظرفيت‌هاي استان تلاش مي‌كنند.
وي با اشاره به امضاي پروتكل گمركي بين ايران و تركيه اظهار داشت: به دليل همسايگي بايد روابط خود را به ويژه در بخش گمرگي گسترش دهيم و علاوه بر فعال كردن گمركات موجود گمركات ديگري را نيز ايجاد كنيم.
حسيني تصريح كرد: اين موافقتنامه ابعاد مختلفي را دربر مي‌گيرد و در آن بر روان سازي، ساده سازي و اجتناب از دوباره كاري تاكيد شده است و همچنين تبادل الكترونيكي اطلاعات بين گمركات دو كشور صورت گرفته و كميته‌هاي كاري نيز بين دو كشور تشكيل مي‌شود كه حداقل سالي يك با جلسه كميته برگزار شود.

* وزير مشاور دولت تركيه: رامسر زيبا و بي نظير است
در ادامه يازيجي وزير مشاور دولت تركيه نيز بيان داشت: براي توسعه تجاري بين دو كشور بايد توسعه گمركات را در اولويت قرار دهيم، زيرا اين گمركات مي‌تواند ما را به هم نزديك‌تر كرده و روابط‌مان در تمامي زمينه‌ها گسترش خواهد يافت.
وي درباره رامسر گفت: رامسر را براي كساني كه نديده‌اند نمي‌توان تعريف كرد زيرا رامسر با برف‌ها، كوه‌ها و جنگل و دريا منطقه‌اي بسيار زيبا و بي نظير است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.